dinsdag 7 februari 2017

Tegenstelling

Liefde-Haat
chocoladewinkel Brussel
foto ferrara

5 opmerkingen:

  1. Inderdaad om van te watertanden.... gelukkig kan ik er prima afblijven..... al is het wel moeilijker als ik pure chocolade zie liggen dat gevuld is met marsepein en kersen....

    dank je wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ferrara,

    Dat ziet er appetijtelijk uit!

    ------------------------------------------

    de stille snoeper

    heeft liefde-haat verhouding

    met lekkere taart

    ------------------------------------------

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er geen haat&liefde verhouding mee,maar sommige mensen wel.Maar evengoed leuke tegenstelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekkah :) ook ik heb een haat-liefde verhouding met chocolade. Vooral als er een bepaalde periode aanbreekt :(
    Fijne dag vandaag
    gister was ik de tegenstelling glad vergeten :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt me bekend voor. Gelukkig heb ik die tijd gehad. Maar chocolade lust ik nog steeds erg graag, 't gaat alleen zo op je heupen zitten. Vandaar de haat.

      Verwijderen